Pages

Sunday, September 15, 2013

Pemenang Bagi Segment Pencarian Bloglist By Me


Hai korang..Wanie nak minta maaf bebanyak.. kan sy janji nak umumkan pemenang pada pagi tadi selepas subuh..tetapi..akibat kerana kekangan masa ditambah dgn lupernya soo skarang baru sy ada masa nk mngumumkannya..maaf laa yea...sy agak buzy nak mnguruskn kemasukn ke umk selasa ney...mana x nye..4 hari je depa bg masa masa sblum nk g daftar sana..mintak2 sempat..ney pon byk menda x setel lg ney..

oke2..hehe..pnjg pulak mukadimahnya..inilah senarai pemenangnye..

jeng3...

1) Diari Hati Bunga

2) Twinkly Star

3) S.K.A

4) Asha Lya

5) Zon Permaisuri Chomel

oke ney dye..hehe..tengok di bahagian tepi blog sy yea BLOGLIST..sy da letak td

Nama2 kt atas ini disusun mengikut yg pling lawak..ehemmm...bg sy lawak laa..actually sy ney jenis mudah gelak walaupon kdg2 org tu xbuat lawak pon..hoho...bak kata zizan.. ak duduk diam pon dyeorg gelak.. =)

yg senarai kat tepi tu sy ingat nak susun mcm ini jugak tp xboleh laa plak sbb dye scr auto..mngikut huruf nama yg dihadapan blog korang tu..huhu..

oke lah..ini sahaja.. oh yea.. janji yg ney dah ditunaikn..janji yg laen spt sy akan slalu menerjah korang saya akan tunaikan nnti yea..relax laa...masa ada setahun..hehe..
lgpun sy sgt3 buzy skarang..but dont worry oke..bila keadaan sy dah kembali stabil sy akn kembali berblogging & menerjah orang..hehe..nntikan sahaja ...

Janji saya Pasti Ditepati..Bukan Dicapati..

oke.. sekian..wanie melaporkan dari dlm bilik yg penuh dgn borang...hehe

bye2.. ^__^
Post a Comment