Pages

Saturday, February 2, 2019

KAWAL NAFSU MAKAN DENGAN KITSUI ROYAL LPO

KITSUI ROYAL LPO | Hai, Assalamualaikum korang. Siapa kat sini yang ada masalah nak kawal selera makan? Haa..pantang nampak makanan semua dimakan. Huhu, sama lah dengan Kay nie. Pantang nampak makanan atau dipelawa dengan makanan. Konfirm tak kan lepaskan taw. haha.

Haa.. hari ini Kay nak cerita dengan korang tentang satu produk yang Kay cuba baru-baru ini iaitu KITSUI ROYAL LPO. Setiap kali Kay pergi Watsons mesti akan nampak produk Kitsui ni. Bukan satu je taw produk Kitsui, tapi ada banyak lagi produk lain yang dijual.



Kitsui Royal Lpo merupakan campuran minuman botani bagi menyelesaikan masalah berat badan berlebihan. Kitsui Royal Lpo ini sesuai sangatlah dengan sesiapa yang susah sangat nak kawal selera makan, yang nak turunkan berat badan dan untuk buang lemak-lemak degil di perut dan peha tu.

Masa mula-mula tengok ingatkan tak sedap , rupa-rupanya sedap giler korang. Rasa Kitsui Royal Lpo nie seperti jus mangga sebenar tu taw. Memang sedap sampai ketagih nak minum. Haha. Oopss!! tak boleh minum selalu taw. Kitsui Royal Lpo nie kena ambil 1 sachet untuk 2 hari sekali sahaja taw selepas sarapan.

*Kesan Akan lebih cepat jika digabungkan dgn senaman dan pengawalan makanan dan juga minuman air yg bercukupan


ANTARA BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM KITSUI ROYAL LPO IALAH

Crystalline fructose, Maltodextrin, Green coffee, Citrid acid, Tricalcium phosphate, African mango, Hoodia, Serbuk mangga, Serbuk arabic gum, Ascorbic acid, Pewarna mangga dan Serbuk jus mangga.




OKAY, DAN NIE KELEBIHAN BILA KORANG AMALKAN KITSUI ROYAL LPO

1) Menurunkan berat badan secara efektif
2) Memberikan tenaga kepada badan
3) Mengawal selera makan anda
4) Mengekalkan rasa kenyang
5) Membakar lemak berlebihan
6) Mampu mengurangkan tekanan darah, kolestrol dan tahap gula dalam darah


CARA PENGGUNAAN

Tuangkan 1 sachet Kitsui Royal Lpo ke dalam air suam sebanyak 150ML. Goncang sampai larut dan minum segera. Nak lagi sedap, gunakan air sejuk. Tapi kena guna tenaga lebih lah untuk goncang serbuk sampai larut 😝



1 sachet 2 hari sekali je uolss.  Memang dapat kawal selera makan. Kay dah cuba taw. Kay sentiasa rasa kenyang sepanjang amalkan Kitsui Royal Lpo nie . So far, semasa amalkan Kitsui Royal Lpo nie, Kay tak ada rasa cirit birit atau nak selalu ke tandas. Badan rasa lebih bertenaga dan tak cepat lesu. Sebelum Kay ambil Kitsui Royal Lpo nie, memang selalu sangat rasa mengantuk di pejabat terutamanya waktu tengahari. Memang mata nak tidur aje. Haha. Tapi sejak amalkan Kitsui Royal Lpo nie , dah makin aktif buat kerja. Terasa sangat perbezaaannya. Selera makan pun makin berkurangan taw. Kalau sebelum ini beli nasi mesti akan habis 1 pinggan, tapi sekarang makan separuh pinggan sahaja dah cukup kenyang.  Ini antara perubahan yang Kay rasa semasa amalkan Kitsui Royal Lpo ini lah. Korang jangan lupa taw dapatkan Kitsui Royal Lpo di Watsons, Guardian atau di laman web Kitsui. Pastikan beli dengan ejen yang sah taw! Terima Kasih Kitsui Malaysia.


CARA PEMBELIAN PRODUK KITSUI

Semua produk Kitsui berharga RM38.80 sekotak. Setiap kotak ada 15 sachet. Produk nie ada di jual di FARMASI WATSONS, GUARDIAN dan di HQ KITSUI


Untuk maklumat lanjut mengenai produk KITSUI ROYAL LPO , korang layari je

Website : www.kitsui.com.my
Instagram: @kitsuimalaysia
Facebook: Kitsui Malaysia

No comments: