Pages

Saturday, January 25, 2014

Saya Nak tanya???


Assalamualaikum & Selamat Malam korang =)

Luahan perasaan cket mlm ini..hehe..sedih taw..sy buat GA tp xramai yang join..hummmmm.... =(
sedih asenye..asenye sy dah ajak ramai yg join..g blog sana blog sini..ping entry kt group blog dah..kt page dah ..kt fb sendiri pon dah... adoiii...apa laa nasib... :D ..xde rezeki..

Okee2..bebalik pada tajuk utama sy pd mlm ini..Saya nak tanya kalo sy wt GA lg sekali korang nak join x?? hehe...alaaa join laa...hehe...*perasan betul minah ney kan..dah taw GA 1st gagal still nak wt lg :D ..Huhuu..kalo jadi buat mybe xlama..dlm 5/7 hari je brlangsung....syarat2 sgt mudah..sy yg anjurkan..sy lah yg sponsor..semuanye sy.....hehe.. ada hadiah??? of course laa laling... sy ingat nak letgo 2 buah novel sy..novel yg 1st & 2nd sy beli..sy ad 2 buah novel yg  tu je..mula2 syg jgk na letgo tp pk2 balik sy dah byk kali baca novel tu *tpi xingt pon jalan cerita..hehee ..drp novel tu memburuk dlm bakul tu baek sy bg jekan..hahah...^_^

gmbar novel

Amacam?? Patut buat ke x? Kalau sy buat awak2 semua nak join ke x?? =)
Drop your comment please.. ^_*
Post a Comment