Pages

Tuesday, December 9, 2014

Kawan

Assalamualaikum...
KAWAN 

1. Kawan tu bukan macam main FUTSAL. Mula-mula kejar… Dah dapat sepak…
2. Kawan tu bukan macam main SKATE. Mula-mula gosok…Lepas tu pijak…
3. Kawan tu bukan mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap…Dah dapat tendang…
4. Kawan tu bukan mcm PAMPERS. Dah pakai pastu buang…
Saya, Murni dan Faten
(Kawan sejak daripada tingkatan 6 sehinggalah di universiti)
5. Kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai…Dah sengkek gadai…
6. Kawan tu bukan macam PELANGI. Hari cerah hilang…Hujan gerimis baru muncul..
       
   Saya dengan Teha, Mia dan Nadiera
(Gambar di stesen keretapi Jerantut,Pahang)
7. Kawan tu bukan macam KERETA. Rosak sikit jual …Beli baru…
8. Kawan tu bukan macam CHIPSMORE . Kejap ade kejap takde…

Antara2 kawan masa tingkatan 6
(sida,mia,teah,aini,anim,dayah,naty dan ema)
9. Kawan tu bukan macam BANK. Bila dah takde duit baru nak cari…
10. Lagi…Kawan tu macam ape ye??? Hmmmm…Haa…Kawan tu macam AWAK LA… Bila saya tulis artikel, awak akan baca dengan teliti sampai habis… haha


Saya dan Adah(kawan sejak tingkatan 2)
(Gambar ini masa kami pergi ke Terengganu)

Roomate Sem 1
( saya dengan aisyah,mira dan tasya)

Roomate Sem2
Saya dengan Pikah, Faezah, dan Fiza di Umk,kampus kota.

Housemate Sem 3!(now)
Saya dengan lala,farah,anje,natrah,farah izzati,fiza,nurul,k.faezah n k.kila


Housemate/roomate silih berganti saban sem..haha.. InshaAllah next sem still housemate yang sama..kott ^_^
Post a Comment