Pages

Thursday, August 15, 2013

Album raya 2013(part 1)

Assalamualaikum semua.. tengok tajuk pon dah taw entry apa nak cite kali ini kan??.. ececee..hehe..ok lah..entry kali ney na tunjuk gambar2 raya dgn member2 (dengan family xde sebab masing2 buzy time hari raya haritu + lupa..mcm mne laa blh lpe ek..hmm..mybe bukn jenis ske brgmbor agoknye tu yg blh luper..) :(

Gambar ini masa rumah terbuka kawan saya Cik Nadiera ..so jangan ditanya kenapa sy xde..huhu..sebabnye sy x pergi pon haritu..maaf Qis...^_* ..hehe

Yang di atas ney semua member2 lama masa sekolah menengah..^_^

Yang gambar di bawah ney member lama jgk..Amirul Asrah name dye(ingat2 luper ney) :D

Yang ney namenye Firzanil haizi..yg dibelakangnye tu lah Nadiera

Yang ini jgk member2 time sekolah menengah..
Yang berdiri- bieyah,huda,nadiera
Yang duduk- faten & ipin

Yang ini member time tingkatan 6..
nadiera,mia,alynn(chumill kan dyeorg..hehe..)^_^

Yang ini sy xkenal..haha..ex2 Cik Nadiera kott..hihi(sabo lynn...sabo..:P )


Yang ini member2 masa tingkatan 6..(kecuali budak pakai baju warna putih tu..dye member time tingktn 5)

Member2 time tingktn 6..
Awie,Iman,Nizam,Epul..(yg nizam & epul tu mmber dri sek menengah)

Yang ney member2 time tingkatan 6 jgk..
murni,nadiera,miezah & nazira..^^


Gambar yang ini time kamiorg beraya di rumah cik Huda..
Qira,sy,fuzi,nadiera,huda
(yg Qira & Huda tu member time skolah menengah) ^__^lama cgt xjumpa dyeorg..rndu taw..hehe..(rindu laa cgt..hik3)



Gambar ney pulak time kamiorg pergi beraya di rumah Cik Ella..
nadiera,faten,fuzi,saya,wani
(Wani & Ella pon sama..member time skolah menengah..Teman tapi xmesra..huhu..kawan 1 tingkatan..)
Cik ella nye xde pasal dye yg ambil gambar..huhu..nnti dah ad pic dye baru sy masukkan okeh..^_*

P/s: Di dalam bhg gambar2 ney ada yg sy crop/kaburkan sebab aurat mrk ternampak..^^ ..maaf yea yg tercrop tu..kalo nak yg asal pm inbox FB ak taw korang..(untuk pemilik wajah dlm gambar saje taw..yg laen jgn nak mengade2..hehe) .. Inni Akhafullah..^_^

Ok lah..ini saje Entry untk kali ini..Assalamualaikum..^^

Be nice here & leave your comment
Post a Comment