Pages

Tuesday, December 16, 2014

#3 Review blog Sis Chubby Hanna



Hai bloggers..  hari ini Wanie akan review blog Sis Hanna..

For the first, saya nak mintak kebenaran akak sebab saya screenshot gambar blog akak yang di bawah ini..
=)


Blog sweet pinky ini kepunyaan Sis Hanna yang berasal dari Johor Bahru.

Blog yang menarik kerana ownernye banyak menceritakan kisah hidupnya. Selain itu, Sis Hanna juga ada membuat bloglist untuk peminat contest dan blogger photographer di sidebar blog dia.. So, kepada sesiapa yang suka join contest blh lah followup blog ini. Nanti mudah korang nak taw contest apa yang sedang berlangsung kan.. and korang juga boleh taw senarai2 photographer sbg blogger yang ada..

Dan... yang paling saya suka bila berada di blog akak ialah, blog akak ringan sbb bila sy bukak, saya xperlu tunggu lama untuk blog loading..yeahh =D

Okeh.. Next, disebalik kelebihan sudah semestinya sesuatu blog itu ada kekurangannya.. kan? mcm blog sy jgk.. xsempurna mana pon. herot berot adalah..hehe.. okeh.. back to this review.. saya rasa blog akak agak simple, maybe akak blh tambahkan header or shoubox or something else? hehee.. ini just cadangan saya.. jangan marah saya kak. =D

Okeh ini sahaja.. jom lawat blog akak ney.. jangan lupa follow =)
http://amysyghana.blogspot.com/

2 comments:

Cik Puan Farhana said...

salam, tq adik review. actually, akak ada semua tu dulu. tapi sejak tak aktif ni, kak dah buang semua tu. akak x fokus sgt benda2 tu.. hehe.. anyway, thanks for the review.. :)

kay said...

welcome kak =)